A roma szabadegyetem

A Nyári Roma Szabadegyetem 2009. július 6. és 12. között került megrendezésre a Fertő-tó partján. A szabadegyetemen roma származású egyetemisták, főiskolások és fiatal diplomások vettek részt; a főszervező Járóka Lívia EP képviselő, a fő támogató az Európai Néppárt frakciója volt.

A szervezők és a résztvevők szándéka szerint a nyári szabadegyetem egy folyamat kezdete volt; mely folyamatnak elsődleges célja a kapcsolatépítés.

Célunk, hogy az egyetemista és diplomás roma fiatalok közül minél többen személyesen is megismerjék egymást, ismerhessék meg egymás szakterületét, szakmai munkásságát illetve egymás közösségi és közéleti tevékenységét.

Ennek érdekében a jövőben is különböző szakmai találkozókat és társadalmi fórumokat szervezünk. További működésünket nem merev szervezeti keretek között, hanem kötetlen szerveződésként képzeljük el, melyhez várjuk minden érdeklődő csatlakozását!

E blog célja, hogy a Roma Szabadegyetem aktuális rendezvényeiről folyamatosan beszámoljon, illetve lehetőséget biztosítson a roma fiatalok illetve szervezeteik bemutatkozására, bemutatására. A Roma Szabadegyetem szerveződéséhez szintén e blog elérhetőségén keresztül lehet csatlakozni.

2009. június 14., vasárnap

Képes beszámoló az előadásokról





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzéseket előzetesen moderáljuk, így csak később lesznek olvashatóak.